pickup
Wysyłka DPD Pickup - Teraz tylko 4,99 zł (16,99 zł)

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie KAZADII produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

KAZADII – magazyn zwrotów
ul. Nowa 2, 26-800 Sucha, tel.: 781 414  602

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

DO ZWROTU NALEŻY DOŁĄCZYĆ ORYGINALNY PARAGON, NIE MOŻE BYĆ TO KSEROKOPIA !!!

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów produktu realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Zamówienia opłacone przez: – Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

KAZADII – magazyn zwrotów

  1. Nowa 2, 26-800 Sucha, tel.: 781 414  602

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.  

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji produktu są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep KAZADII zwróci jego koszt.

Sklep KAZADII ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY